Motorcity Amsterdam nieuwe dealer?

- alle discussies, vragen, antwoorden, zolang het maar met Enfield te maken heeft
- vermeld voor de duidelijkheid bij je vragen en berichten het type Enfield en het bouwjaar
- meld ook even het resultaat, nadat je antwoorden hebt gekregen op gestelde vragen
Forumregels
Bijna alles mag, zolang het maar met Enfield te maken heeft, het niet (te) commercieel is en het gezellig blijft
Gaat het toch mis, dan grijpt 'het team' in.....
Vermeld voor de duidelijkheid bij je vragen en berichten het type Enfield en het bouwjaar
Plaats reactie
bonkers

Motorcity Amsterdam nieuwe dealer?

Bericht door bonkers »

Als ik een blik werp op marktplaats, motoren, Royal Enfield kan ik me niet geheel aan de indruk onttrekken dat Motorcity Amsterdam Royal Enfield dealer is geworden. Naar horen zeggen zijn ze tevens onderdeel van Goedhart Motoren Bodegraven. Erg grote speler, 't wachten is nu op de eerste exclusieve gear store...
fob
Site Admin

Re: Motorcity Amsterdam nieuwe dealer?

Bericht door fob »

klopt, zie Royal Enfield Benelux.
Maar ik zie ook, dat de website van Motorcity Amsterdam nog niets prijs geeft over Royal Enfield.
de Forum Beheerder
bonkers

Bericht door bonkers »

Ik zie nu ook op https://royalenfield-benelux.nl/dealers/ dat Motorservice Hoofddorp niet meer als dealer op de kaart staat!
Karel94

Bericht door Karel94 »

Lowlands Biker Store in Zwolle is Flagship store van Nederland, ook een bezoekje waard. :)
MvanK

Bericht door MvanK »

Hoofddorp is inderdaad gestopt als officiele dealer. Ze hebben nog wel wat motoren staan. Contact tussen hen en beneluxkantoor verliep niet helemaal soepel, vandaar dat ze r mee gestopt zijn.

Ik ben bij motorcity amsterdam geweest voor "10.000km" beurt om garantie te behouden en voor de rdw aanpassing op de remklauwen.
Geen fan van ze tot nu toe. Voor alleen olieverversen en kleppenstellen mocht ik meer dan €300,- neerleggen (oliefilter zelf al aangeleverd en luchtfilter is K&N dus hoefde niet vervangen te worden). Grootste kostenpost was de 2,5 uur aan werktijd die er op de rekening stond. Hier even navraag over gedaan, want ik vond 2,5 uur wel erg lang (aangezien ze in hoofddorp de gehele beurt in 1,5 uur deden), maar ze rekenen daar in brug tijd. Kortom het verschil tussen de brug op en de brug af. M.a.w. tragere monteur is hogere rekening.
In de garage: Honda Hawk GT, RE Himalayan, BMW F650GS (al is die wel van m'n vriendin)
Uit de garage: Yamaha XJ600 Diversion, Honda CB500, Honda CB650, BMW F650GS (1-cil), BMW R1150GS
douwe

Bericht door douwe »

Valt mij nog mee een uur is zo om met de auto ben ik heel andere bedragen gewend.
Met de motor kom ik niet in de garage vooral niet met een Enfield
Lightning69

Bericht door Lightning69 »

Mcr roosendaal gaat er ook mee stoppen. Enfield wilde dealer zuid centraliseren volgens de man die vroeger bij bmw had gewerkt. Zo’n typische manager die wel ff orde op zaken komt zetten, weet je wel. Vaarwel zuid holland en zeeland, ik niet naar gilze toe. Lekker centraal moet nog 2 jaar de beurten doen met de interceptor daarna doe ik het zelf wel. Voorlopig kan ik nog gewoon terecht bij mcr. Ook nog voor eventuele onderdelen en garantie registratie
Bsa a65 Lightning 1970
Bsa a10 goldenflash 1951
Interceptor mk2 2021
Citroën ami 8 1974
Plaats reactie