Allen,
Na 2 jaar op onze Royal Enfields te hebben gereden zijn we terug in Nederland.
Afgelopen weekend was het tijd om de motoren weer wat aandacht te geven. Zoals verwacht, waren veel dingen aan vervanging toe.
Ik heb inmiddels de primaire ketting vervangen, volgende week ga ik de voorvork olie verversen.
Momenteel ben ik op zoek waar ik in NL het makkelijkst onderdelen kan bestellen. Online heb ik uiteraard al gekeken, maar voor mn zwarte uitlaat (silencer) en een losse zwarte voorrem (caliper) heb ik nog niet gevonden.
Is er toevallig ook zicht op een vernieuwd werkplaatshandboek, of welke raden jullie aan voor de Classic 500 (2015)
Ben benieuwd naar t nieuwe forum!
Royal Mavericks zijn terug
Forumregels
Hier vind je berichten uit het oude forum van voor 1 maart 2019. Helaas was het niet mogelijk (teveel werk) om de schrijvers er ook bij te zetten. Het leest wat lastiger, maar is wel te doen met een beetje logisch nadenken.
Het is een Archief en er kan hier dus niet gereageerd worden op deze berichten.
Eventuele reacties moet je als nieuw bericht in Alles Enfield plaatsen.
Hier vind je berichten uit het oude forum van voor 1 maart 2019. Helaas was het niet mogelijk (teveel werk) om de schrijvers er ook bij te zetten. Het leest wat lastiger, maar is wel te doen met een beetje logisch nadenken.
Het is een Archief en er kan hier dus niet gereageerd worden op deze berichten.
Eventuele reacties moet je als nieuw bericht in Alles Enfield plaatsen.
- fob
- Site Admin
- fob
- Site Admin
Re: Royal Mavericks zijn terug
Ik koop graag mijn onderdelen bij Eifeltec.de in Duitsland. Dat kwam doordat ik met Verstegen de ex. importeur inmiddels, onaangename ervaringen had.ReuringsJ schreef:Allen,
Na 2 jaar op onze Royal Enfields te hebben gereden zijn we terug in Nederland.

- fob
- Site Admin
Als je het binnen de landsgrenzen wil houden, Motorwerk in Tegelen is een leuk bedrijf! Weet niet of ze ook de moderne EFI Enfields doen, houden zich zelf voornamelijk bezig met de oudere CI modellen. 
En jeetje wat een route! Helemaal afgereden dus? Doet me denken aan de rit die Jonathan Gibson heeft gemaakt op zijn '66 350cc Bullet, van Sydney naar Londen.
Gaaf!

En jeetje wat een route! Helemaal afgereden dus? Doet me denken aan de rit die Jonathan Gibson heeft gemaakt op zijn '66 350cc Bullet, van Sydney naar Londen.
Gaaf!